24 февраля 2014 г.

Şapte poveţi tînărului interpret

Aceste reguli au fost create de mine pentru activitate tradiţională în şcoala de muzica „Debutul meu” – dedicaţie elevilor clasei a 1. Am elaborat  şapte module ceea ce simbolizează şapte sunete muzicale.


Do   Există 4 metode de studiere a pieselor muzicale:
-         la pian cu note
-         fără pian cu note
-         la pian fără note
-         fără pian şi fără note.
RE  clapa are nevoie de mîngîiere!
Numai la mîngîiere ea răspunde cu un suflet splendid.
MI  Cîntă mereu aşa ca degetele tale să fie urmăriţi de capul, dar nu capul de degete. În timpul interpretării cît mai puţin priveşte mîinele.
FA Opţinerea interpretării calitative – nu e altceva decît învăţarea calitativă. Exersează în aşa tempou încît dramaturgia frazei să fie clară.
SOL Mai bine e să îndeplineşti perfect o parte din lucru, decît înzecit să-l faci rău...
LA nu laşi să treacă nici o zi fără să citeşti „a prima vista” sau să audiezi un fragment muzical.
SI    „Dacă n-ai muzică în sufet înzădar o cauţi în fluier.”



Комментариев нет:

Отправить комментарий

кол-во стр.