31 марта 2014 г.

Absolvenţii.

Faceţi cunoştinţe! Absolventul şcolii de muzică Galbur Dragoş (cu microfon), clasa profesorilor de pian Sv. Dubencu şi Sv. Golibroda, actualmente stomatolog, autor şi interpret al creaţiilor proprii ca vocalist şi cel mai popular blogger!!! Alături de Dragoş - Vadim Stîngaci, clasa de acordeon, actualmente reporter la Publica TV care nu are nevoie de prezentarea mea, îl cunoaşte toată lumea!!! Ne bucurăm de succesele voastre, stimaţi Dni!!! Pozele sunt de la aniversarea a 20-a a Liceului, anul 2013.

 




Dragoș a scris: „Tot respectul, Doamnă Svetlana! Vă mulțumesc pentru că ați cultivat în mine dragostea față de pian, când am început să-l învăț, chiar dacă eu la acel moment nu realizam acest lucru.”

                                 

Nu mă consider frumoasă dar îmi plac oameni frumoşi, nu am selectat elevii după exterior dar am avut şi îi am pe copii frumoşi în clasă. Frumoşi prin exterior şi interior, prin educaţie şi gust rafinat, prin faptul că mă ţin minte...  Îmi pare mie sau avem ceva comun))




Natalia Tanasiiciuc şi Alina Cebotari - absolventele şcolii de muzică, clasa profesoarei din mijloc))))))))


Aici citiţi despre Natalia:  http://apropomagazin.md/2013/10/01/%E2%80%9Enu-regret-ca-mi-am-jertfit-copilaria%E2%80%9D/

Aici citiţi despre Alina:                    
http://allfun.md/article/29522?fb_action_ids=10152326623677505&fb_action_types=og.likes

Mă bucur pentru succesele voastre!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий

кол-во стр.