24 марта 2016 г.

PROIECT INTERDISCIPLINAR  PROMENADA MUZICALĂ

Colocviu creativ Accentul Forte, disciplina SOLFEGII, 
ediţia IV, 22 martie 2016.
Artiştii activităţii de astăzi - elevii clasei 1-2 a şcolii de muzică.

Genericul colocviu-lui   Сăsuţa mijloacelor de expresie muzicală.


Finalități:
demonstrarea cunoştinţelor însuşite şi abilităţilor muzicale;
·  dezvoltarea capacității creative de formule ritmice diverse şi exemple metro–ritmice;
·        cultivarea dorinței și a interesului de inițiere în activitatea muzicală.

Obiective operaționale:
·        Să răspundă operativ la întrebările adresate de către echipă;
·        Să cunoască tipurile de tempou și nuanțe dinamice;
·        Capacitatea de a improviza melodia;
·        Capacitatea de a memoriza și a executa ritmul muzical;
·        Să manifeste spirit creativ, integrându-se în activitățile muzical-didactice.

     

       Echipele Allegro (căpitanul Gruşcă Felicia),  Major (căpitanul Bordian Andrei) şi echipa Forte (căpitanul Guzun Stela) au concurat pentru a manifesta cunoştinţele muzical-teoretice la solfegii.

     

            Echipele răspund la întrebări.

       Rezolvăm Abecedarul muzical în care trebuie să găsim noţiunile muzicale.


      Creăm postere indicând termeni de tempou şi nuanţe dinamice 
potrivit                                                        imaginilor propuse. 



                                                                                                                                          

                                                        Etapa pyzzle.












                                                   Improvizare creativă.



                                        Căutăm ieşirea din labirintul muzical.
 


   Moment important!



  Promotor activităţii - profesoara de solfegii Ana PRIVIDIUC, grad didactic doi.


                                                                        
                                                                   














Комментариев нет:

Отправить комментарий

кол-во стр.