,,Muzica este arta de a
gîndi prin sunete…”
Scenariu la colocviu creativ.
Locul: Liceul Teoretic,,M. Eminescu”, școala de muzică.
Clasa: 2-3-a
Data: 28.03.2016
Tema generală: colocviu creativ „Accentul Forte”
Subiectul: ,,Măria sa – Regele Solfegiu”
Tipul activității: activitate extracurs
Obiective operaționale:
1. Să utilizeze cunoștințele acumulate la disciplina solfegii.
2. Să învețe a crea, să descopere noi informaţii.
3. Să fie competent a lucra de sinestătător și în echipă.
4. Să conștientizeze
importanța
noţiunilor creative în studierea solfegii.
Strategii didactice: conversare,
creare, captarea atenției,
socializare, comparare, demonstrare,
intonare.
Mijloace didactice: fișe,
instrument muzical (pian), planșe,
domino muzical, ecusoane.
Bibliografie:
1.Dubencu S.,Promenada muzicală. Chișinău: Învățătorul modern, 2016, p. 103.
2.Tetelea M., Crișciuc V. Strategii de predare-formare a cunostințelor muzicale la elevi.
Bălți,
2015, p. 39 .
3. Țurcanu
L., Abecedarul muzicii și solfegiul. Grafema Libris, 2010, p. 121.
MOMENT ORGANIZATORIC.
TEST CREATIV.
Regele Solfegiu în pădurea împărătească.
Regele Solfegiu în pădurea împărătească.
CREAŢIE PROPRIE.
ARANJĂM NUANŢELE DINAMICE,
CLASIFICĂM NOŢIUNILE DE TEMPOU.
JOCUL CREATIV DOMINO MUZICAL.
SALVAREA ECHIPEI)))
REBUS.
MARELE JURIU ÎN MARI DISCUŢII!!!
REFLECŢII.
Activitatea a fost realizată de profesor de solfegii
Conişescu Liliana,
grad didactic II.
Комментариев нет:
Отправить комментарий